عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 11 بهمن 1392
بازدید : 6896
نویسنده : امین سکندرپور

دانلود بازی فوق العاده کم حجم SIMS 4 با لینک سالم

با سلام خدمت دوستان گلم امروز می خوام یه بازی رو بهتون معرفی کنم که یکی از بهترین بازی های شرکت EA است.در این بازی شما ازاد هستید هر کاری رو انجام بدید و ازاد هستید.این بازی تنها در این سایت یعنی ایکس گیم منتشر شده است و کپی برداری از ان بدون زکر منبع حرام است.



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه , بازی ماجرایی , بازی ماشین سواری , بازی ورزشی , ,
تاریخ : پنج شنبه 10 بهمن 1392
بازدید : 3318
نویسنده : امین سکندرپور

دانلود بازی بسیار کم حجمCrash Time 4 : The Syndicate

در بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate دیگر خبری از تخیلات سری های قبلی نیست و وقتی تصادف میکنید با حادثه واقعی روبرو هستید.گرافیک بسیار بالا رفته و سرعت ها طبیعی و واقعی..کافیست با سرعت ۲۰۰ به جایی برخورد کنید تا تکه تکه شدن ماشینتان را احساس کنید. فرار از دست پلیس و برخی موارد برعکس! بازی عالی که همه چیز فقط بر پایه سرعت و هیجان طراحی شده و شما شاید یک رانندگی دیوانه وار را تجربه کنید! شاید بازی شبیه کبرا ۱۱ باشد که البته همیشه همینطور است چون کل بازی بر اساس همین فیلم طراحی شده پس زیاد در تعقیب و گریزها تعجب نکنید که یاد فیلم کبرا ۱۱ میفتید و اصلا نام دیگر بازی همین است.سایت بزرگ ایکس گیم به شما پیشنهاد می کند این بازی را دانلود کنید.



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه , بازی ماجرایی , بازی ماشین سواری , بازی ورزشی , ,
تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1392
بازدید : 1400
نویسنده : امین سکندرپور

دانلود بازی فوق کم حجم مسابقات رالی جهانی 5-WRC 5

از بین بازی های رالی WRC FIA World Rally Championship یکی از عنوانی است که نسبت به بازی های هم سبک مانند Grid و Dirt در سطح پایین تری قرار دارد . اما همیشه طرفداران خاص خود را دارد و جذابیت های منحصر به فرد هم از ویژگی WRC است. نسخه جدید بازی یعنی WRC 45 که به تازگی توسط کمپانی Milestone S.r.l برای کنسول XBOX360 منتشر شده است. این بازی جذاب و مهیج از ماشین های واقعی که در مسابقات وجود دارند استفاده می کند و دقیقا زمان بندی اتفاق افتادن وقایع ، همان زمان هایی می باشد که امسال در واقعیت اتفاق افتاده است. تجربه ای ترسناک و دراماتیک را هنگامی که در پشت سیستم خود ترمز دستی را می کشید احساس می کنید.سایت بزرگ ایکس گیم به شما پیشنهاد می کند این بازی رو دانلو کنید.



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه , بازی ماشین سواری , بازی ورزشی , ,
تاریخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392
بازدید : 1419
نویسنده : امین سکندرپور

دانلود بازی جام جهانی 2014 برزیل با حجمی فوق العاده کم و گزارشکری عادل فردوسی پور

با سلام خدمت دوستان گلم امروز براتون بازی جام جهانی برزیل رو دارم که تمامی تیم های حاضر در این جام در این بازی مجود است از جمله:4 تیم اسیایی که راه به این رقابت ها یافته بودند که یکی از ان ها ایران است و تیم هایی چون اسپانیا که در رقابت های سال 2010 قهرمان این رقابت ها شد و المان و ایتالیا و تیم بزرگ آرژانتین که هم گروه ایران در این رقابت هاست.گزارشگری این بازی به دست عادل فردوسی پور است که به هیجان های این بازی می افزاید.



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه , بازی ورزشی , ,
تاریخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392
بازدید : 1951
نویسنده : امین سکندرپور

دانلود بازی فوق کم حجم جام جهانی 2010 با لینک سالم

هر چهار سال، EA ورزش می شود برای قرار دادن یک بازی در جام جهانی با مجوز علاوه بر عرضه به طور منظم FIFA آن است. این سال، جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی است که پس از رسیدن به در فروشگاه فقط شش ماه پس از آزادی از فوق العاده FIFA فوتبال 10، تا پیش بینی آن یک جهش بزرگ نشان دهنده رو به جلو بیش از آن بازی است. برخی از پیشرفت های قابل توجه در این زمینه ساخته شده است، هر چند، و در حالی که شما ثروت همان حالت گیم پلی در ارائه در اینجا به عنوان در آزادی به طور منظم FIFA پیدا کند، مقدار زیادی از گزینه های به نگه داشتن شما را سرگرم وجود دارد در حالی که شما در انتظار در کنار این بازی در جام جهانی به پا زدن کردن و زمانی که می خواهید به بطور منظم احساس و یا بازنویسی مسابقات یک بار است.



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه , بازی ورزشی , ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید

RSS

Powered By
loxblog.Com